Alle vacatures

Medewerker Hypotheken

Onze klant, een toonaangevende speler op het gebied van servicing, is op zoek naar een Medewerker Hypotheken

HBOHBO+MBO
Vaste baanDetacheringZZP
Ervaren / midcareerSeniorStarter
Utrecht, Amersfoort, Hilversum

Dit is jouw uitdaging als
Medewerker Hypotheken

Onze klant is ambitieus, groeiend en deskundig! Het beheer en bijzonder beheer van hypotheken in opdracht van hypotheekverstrekkers is bij hen in bekwame handen. Alles van het passeren van de hypotheekakte tot het aflossen van de lening, en alles daartussen.

Zij beheren woninghypotheken, buy-to-let en commercieel vastgoed. Zij werken in een team met 40 enthousiaste allround hypotheekspecialisten. Ze werken in een dynamische context, met een gezonde ambitie. De afdeling Aflossen is op zoek naar versterking.

Thuiswerken doen ze allemaal en heel regelmatig.

De werkzaamheden van de
Medewerker Hypotheken

De afdeling Aflossingen is verantwoordelijk voor het opmaken van (pro-forma) aflosnota’s voor de leningen. Dit betreft buy-to-let, commercieel vastgoed en woninghypotheken.

Als medewerker hypotheken van de afdeling ben je aanspreekpunt voor alle vragen die betrekking hebben op het proces aflossingen. Verder lever je input voor het proces vanuit de eigen expertise. Je handelt complexe klantvragen, verzoeken en klachten af en verstrekt relevante informatie. Je verricht werkzaamheden voor meerdere complexe administratieve deelgebieden met betrekking tot complexe hypotheken en buy-to-let constructies van particulieren en tevens commercial real estate constructies door particulieren en B.V’s op het gebied van aflossingen. Verder :

  • Je stelt (pro-forma) aflosnota’s op aan de hand van het goedgekeurde besluitdocument, kwaliteitsnormen en geldende interne procedures;
  • Je controleert inhoudelijk of informatie uit brondocumenten goed is overgenomen in opgestelde offertes;
  • Je controleert de opgevraagde documenten op volledigheid en verwerkt deze voor de vastlegging van wederzijdse afspraken tussen de klant en opdrachtgever;
  • Je verzamelt administratieve gegevens en beoordeelt deze op juistheid, volledigheid en tijdigheid.

Dit neem je mee als Medewerker Hypotheken

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt kennis van administratieve processen en geautomatiseerde systemen;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring binnen het hypothecair domein op het gebied van aflossingen
  • Je hebt kennis van de vastgoedbranche;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring binnen een service provider;
  • Je bent nauwkeurig en hebt een proactieve houding;
  • Je bent communicatief vaardig en kunt goed schakelen met interne en externe klanten;
  • Je bent flexibel en stressbestendig;
  • Je bent een betrouwbare, integere teamspeler;
  • Je hebt organisatiesensitiviteit en bent diplomatiek.

Dit betreft een tijdelijke opdracht waarbij het tarief in geval van zzp in overleg is en bij een dienstverband bij Concredis is de salarisindicatie tussen 3.100 en 4.300 euro op basis van 40 uur.

Hoe verloopt jouw
sollicitatieproces?

Solliciteer
Leuk dat je solliciteert! We bevestigen zo snel mogelijk de ontvangst van je sollicitatie.
Telefonisch interview
We bellen je om jou en je wensen te leren kennen.
Eerste gesprek
Je komt bij ons langs, zodat we je vragen kunnen stellen en van alles over ons bedrijf en de betreffende functie kunnen vertellen.
Tweede gesprek
We nodigen je nog een keer uit om dieper in te gaan op vaktechnische zaken en je capaciteiten.
Contractvoorstel
Formele zaken als salaris, vakantiedagen en evt auto van de zaak worden geregeld.
In dienst
Je kan beginnen aan je nieuwe uitdaging. Veel plezier!

Heb je vragen?
Neem dan contact met mij op.

Direct solliciteren
Ben jij de Medewerker Hypotheken die wij zoeken?