Alle vacatures

Medewerker Debiteurenbeheer

Als hoofdtaak zorg je als Medewerker Debiteurenbeheer ervoor dat achterstallige betalingen op een maatschappelijk verantwoorde manier worden geïncasseerd.

Arjan van Ditmarsch

Manager Consultancy & Detachering

MBO
Vaste baan
Ervaren / midcareerStarter
Den Bosch

Met ruim 1000 medewerkers neemt onze klant  een centrale plaats in Brabant in met haar dienstverlening. Bewoners worden optimaal bediend en de medewerkers staan voor serviceverlening van het hoogste niveau. Betalingsachterstanden worden dan ook op een uitermate mensgerichte wijze benaderd en voor deze taak zoeken wij een enthousiaste en gemotiveerde Medewerker Debiteurenbeheer met gevoel voor en affiniteit met oplossingsgericht samenwerken met de debiteur.

Doel van de functie
Medewerker Debiteurenbeheer

In de functie van Medewerker Debiteurenbeheer staat het klantgesprek centraal. Tijdens het gesprek zorg je ervoor dat achterstallige betalingen op een maatschappelijk verantwoorde manier worden geïncasseerd. Klanten stellen steeds hogere eisen aan klantcontact en omdat het klantenbestand zeer divers is, moet de Medewerker Debiteurenbeheer met alle typen mensen om kunnen gaan. De medewerker voldoet aan de verwachtingen van klanten door goed te luisteren, zich in de klant te verplaatsen en ervoor te zorgen dat de klant in één contactmoment geholpen wordt. De medewerker is daarom ook in staat om 1e lijn klantvragen te beantwoorden.  Op deze  manier voorkom je herhaalverkeer en draagt de medewerker bij aan het ontzorgen van de klant. Daarnaast is de medewerker in staat kritisch te kijken naar de prestaties van zichzelf en en adviseert de medewerker over verbeteringen van processen, procedures en middelen.

Wat ga je doen als
Medewerker Debiteurenbeheer

De wereld om ons heen verandert de laatste jaren snel. De maatschappelijke en technologische ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Sociaal maatschappelijk verantwoord incasseren staat centraal.

Belangrijke aandachtspunten voor de Medewerker Debiteurenbeheer zijn hierbij; Klantgericht en persoonlijk contact met de klant, respect, openheid en meedenken met de klant.

Als hoofdtaak zorg je als Medewerker Debiteurenbeheer ervoor dat achterstallige betalingen op een maatschappelijk verantwoorde manier worden geïncasseerd.

  • Je benadert klanten telefonisch en incasseert niet tijdig betaalde rekeningen
  • Je onderhoudt telefonisch contact met klanten
  • Je treft betalingsregelingen, wijst klanten op schuldhulpverlening etc.
  • Je houdt je bevindingen bij in een klantinformatiesysteem
  • Je beantwoordt 1e lijn klantvragen .

Wat vragen we van de Medewerker Debiteurenbeheer

Je woont in de omgeving Den Bosch (maximale reisafstand 30 minuten (!) / deels thuiswerken).

  • Je hebt minimaal een MBO-4 diploma en ervaring in een debiteuren-omgeving.
  • Je beschikt over uitstekende telefonische en schriftelijke vaardigheden.
  • Je beheerst het Nederlands uitstekend in woord en geschrift.
  • Je hebt een redelijke kennis van het Engels.
  • Je bent sociaal, hebt zeer goede communicatieve vaardigheden en een intrinsieke motivatie om mee te denken in oplossingen voor de klant.
  • Je vindt samenwerken binnen een team fijn en je weet het teambelang boven je eigen belang te stellen.
  • Je bent flexibel. Om de klant beter te kunnen bedienen is het mogelijk dat in de nabije toekomst de werktijden kunnen verschuiven. Je bent bereid mee te gaan in de veranderingen die deze ontwikkelingen met zich meebrengen en stelt je hierin flexibel op.
  • Je hebt kennis van administratieve processen en inzicht in verbetering hiervan.
  • Je hebt ervaring met minimaal het MS office pakket.

Concredis verbindt
credit professionals

Concredis is een kwalitatief en hoogwaardige specialist op het gebied van Credit Management.

Wij richten ons op drie kernactiviteiten: consultancy & detachering, werving & selectie en training & opleiding.

Deze opdrachten worden op tijdelijke en vaste basis ingevuld. Dat kan in loondienst bij Concredis en als zzp’er. In geval van zzp-er gaat het tarief in goed overleg.

Hoe verloopt jouw
sollicitatieproces?

Solliciteer
Leuk dat je solliciteert! We bevestigen zo snel mogelijk de ontvangst van je sollicitatie.
Telefonisch interview
We bellen je om jou en je wensen te leren kennen.
Eerste gesprek
Je komt bij ons langs, zodat we je vragen kunnen stellen en van alles over ons bedrijf en de betreffende functie kunnen vertellen.
Tweede gesprek
We nodigen je nog een keer uit om dieper in te gaan op vaktechnische zaken en je capaciteiten.
Contractvoorstel
Formele zaken als salaris, vakantiedagen en evt auto van de zaak worden geregeld.
In dienst
Je kan beginnen aan je nieuwe uitdaging. Veel plezier!

Heb je vragen?
Neem dan contact met mij op.

Direct solliciteren
Ben jij de medewerker debiteurenbeheer die wij zoeken?