In de training Klachtenmanagement geven onze trainers u inzicht in het belang van een effectieve klachtenbehandeling. U leert welke voordelen u kunt behalen als klachten actief worden behandeld en hoe u klachten effectief op kunt lossen. Daarnaast behandelen we diverse vaardigheden om een telefoongesprek met uw klanten prettig en doeltreffend te laten verlopen.
Type | Training |
Trainingsduur | Een dag |
Kosten | € 645,- ex btw |
Debiteurenbeheer is ook een belangrijke after-sales functie. Hoe gaat u om met klanten die het niet eens zijn met de factuur, of met klanten die klachten hebben over door u geleverde producten of diensten? Een correcte en effectieve klachtenbehandeling kan de performance van uw bedrijf sterk positief beïnvloeden.
Tijdens de eendaagse training Klachtenmanagement krijgt u inzicht in het belang van een effectieve klachtenbehandeling. U leert wat de voordelen zijn voor uw organisatie als klachten actief worden behandeld en welke stappen u moet volgen om effectief klachten op te lossen. Daarnaast worden u vaardigheden bijgebracht om tijdens een telefoongesprek prettig en doeltreffend met uw klanten te communiceren. Bij een positieve afronding ontvangt u een certificaat.
Hoofdonderwerpen:
HR Professional
Als je bij ons je gegevens achter laat, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.