Telefonisch incasseren voor gevorderden

Telefonisch incasseren voor gevorderden

Het blijkt niet eenvoudig om debiteuren op hun verplichtingen te wijzen zonder de commerciële relatie te schaden. Creditmanagers en debiteurenbeheerders zien zich dagelijks voor deze moeilijke taak geplaatst.

In de eendaagse training telefonisch incasseren voor gevorderden komen lastige situaties aan de orde zoals u die dagelijks mee kunt maken. Chronisch trage betalers bijvoorbeeld, die u toch graag te vriend houdt omdat ze een belangrijke bijdrage leveren aan het bedrijfsresultaat. Of cliënten die – al dan niet door eigen toedoen – in financiële problemen geraken. Hoe gaat u om met deze situaties?

Hoofdonderwerpen:

  • opfrissen van de basiskennis van het debiteurengesprek;
  • vragen stellen met groot effect;
  • assertiviteitstechnieken;
  • onderhandelingstechnieken;
  • omgaan met moeilijke gedragshoudingen;
  • het benutten van achtergrondinformatie over de debiteur.

Duur en kosten:

1 dag, € 645,00

Meer informatie over de training of direct aanmelden?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.