Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer

Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer

De inhoud en methodiek van onze opleidingen op het gebied van credit management worden voortdurend aan de actuele ontwikkelingen in ons vakgebied aangepast. Onze ‘Learn & Practice’ methode is een combinatie van theorie, praktijkoefeningen, rollenspellen en cases. Daardoor zult u de geleerde technieken uit bijvoorbeeld de cursus debiteurenbeheer direct in uw dagelijkse praktijk kunnen toepassen, betere resultaten behalen en meer voldoening van uw werk hebben.

De druk op commerciële afdelingen om de omzet te vergroten neemt toe en debiteuren lijken steeds trager te betalen. Hoe verandert u het betaalgedrag van uw debiteuren effectief, op korte en langere termijn?

De tweedaagse training telefonisch incasseren en debiteurenbeheer reikt u de instrumenten aan waarmee u effectief en efficiënt uw debiteurenbeheer ontwikkelt. U leert vaardigheden en technieken om debiteuren sneller te laten betalen en tegelijkertijd de goede relatie met hen te behouden.

Hoofdonderwerpen:

  • kredietbeleid en debiteurenbeheer;
  • incassostrategie, richtlijnen en procedures;
  • gespreksopbouw en vraagstellingstechnieken;
  • de top 10 actuele smoezen;
  • omgaan met verschillende gedragshoudingen;
  • afronding en afsluiting van het gesprek.

Duur en kosten:

2 dagen aaneensluitend, € 895,00

Meer informatie over de training of direct aanmelden?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.