Klachtenmanagement

Klachtenmanagement

Debiteurenbeheer is ook een belangrijke after-sales functie. Hoe gaat u om met klanten die het niet eens zijn met de factuur, of met klanten die klachten hebben over door u geleverde producten of diensten? Een correcte en effectieve klachtenbehandeling kan de performance van uw bedrijf sterk positief beïnvloeden.

Tijdens de eendaagse training Klachtenmanagement krijgt u inzicht in het belang van een effectieve klachtenbehandeling. U leert wat de voordelen zijn voor uw organisatie als klachten actief worden behandeld en welke stappen u moet volgen om effectief klachten op te lossen. Daarnaast worden u vaardigheden bijgebracht om tijdens een telefoongesprek prettig en doeltreffend met uw klanten te communiceren. Bij een positieve afronding ontvangt u een certificaat.

Hoofdonderwerpen:

  • het belang van een snelle klachtenafhandeling;
  • gesprekstechnieken;
  • omgaan met klachten;
  • klachten tijdens het debiteurengesprek;
  • het zoeken naar snelle en effectieve oplossingen;
  • het tevreden stellen van de klant en een effectieve follow-up.

Duur en kosten:

1 dag, € 645,00 (excl. BTW)

Meer informatie over de training of direct aanmelden?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.