home
contactgegevens
 
 

Ervaren credit management consultant tot uw dienst

Als (detachering-) credit management consultant kunnen onze medewerkers u helpen het gehele credit management proces voor u te structureren en te optimaliseren als het gaat om zaken als kredietacceptatie, facturering, betalingsverwerking, klachtafhandeling, debiteurenbeheer, incasso advies , handelsinformatie, kredietverzekering, factoring en automatisering. Door verbetering van de bestaande credit management procedures worden vaak al aanzienlijke resultaten geboekt. Wij bieden tevens credit management training.

Detachering credit management consultants

Concredis kan u ook helpen bij de detachering van credit management adviseurs. Onze mensen kunnen bijvoorbeeld intern in uw organisatie worden gedetacheerd. Bijvoorbeeld als ad interim credit management consultant. Maar ook voor het adequaat wegwerken van uw debiteurenachterstanden. Zij kennen uw belangen bij de relatie met uw klanten en weten precies hoe daarmee om te gaan. Opvallend daarbij is dat uw eigen mensen zich ook sterker betrokken gaan voelen en gemotiveerd raken om effectiever te werken.





zoeken print disclaimer extranet sitemap
voor opdrachtgevers

Ervaren credit management consultant tot uw dienst

Als (detachering-) credit management consultant kunnen onze medewerkers u helpen het gehele credit management proces voor u te structureren en te optimaliseren als het gaat om zaken als kredietacceptatie, facturering, betalingsverwerking, klachtafhandeling, debiteurenbeheer, incasso advies , handelsinformatie, kredietverzekering, factoring en automatisering. Door verbetering van de bestaande credit management procedures worden vaak al aanzienlijke resultaten geboekt. Wij bieden tevens credit management training.

Detachering credit management consultants

Concredis kan u ook helpen bij de detachering van credit management adviseurs. Onze mensen kunnen bijvoorbeeld intern in uw organisatie worden gedetacheerd. Bijvoorbeeld als ad interim credit management consultant. Maar ook voor het adequaat wegwerken van uw debiteurenachterstanden. Zij kennen uw belangen bij de relatie met uw klanten en weten precies hoe daarmee om te gaan. Opvallend daarbij is dat uw eigen mensen zich ook sterker betrokken gaan voelen en gemotiveerd raken om effectiever te werken.